Sunday, May 18, 2014

حسن روحانی آخرین رئیس جمهور شوونیسم فارس


گویند راهزنی به اعدام محکوم شده بود. راهزن پای چوبه دار خطاب به شاه میگوید: اگر به من امان بدهی، منهم در عوض به اسب تو صحبت کردن بزبان آدمیزاد یاد میدهم. آنوقت اسب تو میتواند سخنان دیگران را گوش دهد و پیش تو بازگو کند. شاه میگوید: ای احمق مگر اسب میتواند صحبت کند؟ راهزن میگوید: فقط دو سال بمن مهلت بده تا به اسبت صحبت کردن یاد دهم، اگر بعد از دو سال موفق نشدم آن موقع مرا اعدام کن. شاه قبول میکند و به راهزن دو سال فرصت میدهد. راهزن خوشحال به خانه بر میگردد. زنش می پرسد: مگر تو میتوانی به اسب صحبت کردن یاد دهی؟ مرد میگوید: هرگز. زنش می پرسد پس اینهمه خوشحالی برای چیست که بعد از دو سال شاه پی به دروغت خواهد برد و اعدامت خواهد کرد. راهزن با خوشحالی میگوید: ای بابا، کو تا دو سال دیگر. تا دو سال دیگر یا شاه می میرد، یا اسب می میرد یا ماجرا فراموش میشود.

رژیم آخوندی ایران که عنقریب پای میز محاکمه و تحریم بین المللی در حال نابودی بود، با توسل به وعده های دروغین ولی اغوا کننده آخوند حسن روحانی، توانست از زیر چوبه دار چند صباحی امان یابد. اما این امان یابی کاملاً کوتاه مدت است و بزودی جعلی بودن وعده های حسن روحانی آشکار خواهند شد.

حسن روحانی با دادن وعده های اغوا کننده دروغین درون مرزی و برون مرزی توانست چند صباحی از مجازات بین المللی امان یابد. اما این بازی تا کی ادامه خواهد یافت؟

وعده های دروغین آخوند حسن روحانی در درون مرز عبارتند از:
۱ – نجات دریاچه اورمیه بعنوان اولین اقدام او در پست ریاست جمهوری
۲ – آزادی آموزش بزبان مادری ملل غیرفارس ایرانی بعنوان دومین اقدام او در پست ریاست جمهوری
۳ – رفع تبعیضهای قومی بعنوان سومین اقدام او در پست ریاست جمهوری
۴ – حل بحران اقتصادی در کشور بعنوان چهارمین اقدام او در پست ریاست جمهوری

وعده های دروغین آخوند حسن روحانی در برون مرز عبارتند از:
۱ – حل و فصل غائله غنی سازی اورانیم بمنظور ساخت بمب اتمی
۲ – اعاده حیثیت بی آبرو شده ایران در جهان

حسن روحانی خودش نیز میداند قادر نیست به این وعده های تو خالی عمل کند ولی با این وعده های اغوا کننده درون مرزی و برون مرزی توانست چند صباحی برای رژیم در حال پوسیدن آخوندی، امان بگیرد. بحران حاکم بر رژیم آخوندی چه در داخل کشور و چه در خارج کشور به حدی زیاد بود که مانند آن راهزن زیر چوبه دار، از روی ناچاری وعده اغوا کننده داد تا اندک زمانی امان یابد. ولی باید مطمئن باشد که در این فرصت کوتاهی که دارد نه شاه خواهد مرد، نه اسب و نه مردم وعده هایش را فراموش خواهند کرد.

وعده های آخوند حسن روحانی با وعده های توخالی دوره های قبلی مانند دوره رفسنجانی، خاتمی و احمدی نژاد بسیار فرق میکند. رؤسای جمهوری قبلی معمولاً وعده های مبهم و دو پهلو میدادند تا برای چانه زنی و فرار از مسئولیت جای فراری باشد. ولی وعده های حسن روحانی بسیار واضح و مشخص هستند و جای بازی با کلمات و چانه زنی را باز نگذاشته است. مثلاً احمدی نژاد میگفت که دریاچه اورمیه را نجات خواهد داد! ملاحظه میکنید که وعده او مبهم بود. زیرا نجات دریاچه اورمیه را به آینده ای ناپیدا محول میکرد. ولی حسن روحانی وعده واضح داده است. او علناً وعده داده که اولین اقدامش در پست ریاست جمهوری، نجات دریاچه اورمیه خواهد بود، زیرا زندگی چهارده میلیون ترک حاشیه نشین دریاچه در خطر است. احمدی نژاد وعده داده بود که در آینده پول نفت را سر سفره مردم بیاورد. ملاحظه میکنید که باز هم وعده ای مبهم که به آینده ای ناپیدا محول میشد. اما حسن روحانی وعده داده است که نجات بحران اقتصادی ایران در اسرع وقت جزء اولین اقدامهای او خواهد بود. احمدی نژاد علناً با بازی با کلمات روند مذاکرات اتمی را به دازا میکشانید تا وقت اضافی بخرد. اما حسن روحانی آشکارا روند مذاکرات اتمی در دوره احمدی نژاد را محکوم کرده و وعده داده است تا در اسرع وقت بدون اتلاف وقت غائله اتمی را حل و فصل نماید! ملاحظه میکنید که وعده های حسن روحانی ظاهر دموکراتیک و اغوا کننده دارند و جای هیچگونه چانه زنی و فرار از مسئولیت را باز نگذاشته است. بالاخره ریاست جمهوری حسن روحانی آغاز شد و باید به وعده هایش عمل کند.

هرچند که سیاستمداران آمریکائی و اسرائیلی هیچ چشم امیدی به حسن روحانی ندارند و حاضر نشده اند تا تحریمها را اندکی کاهش دهند، ولی سیاستمداران بریتانیایی با آب و تاب فراوان قصد باد کردن عروسک خیمه شب بازی خود یعنی حسن روحانی را دارند. بریتانیا تنها کشور غربی بود که از انتخاب حسن روحانی استقبال کرد و در مراسم تحلیف او شرکت نمود. بریتانیا شاهد است که مستعمره چند صد ساله او یعنی ایران در حال اضمحلال و تجزیه شدن است، بناچار سعی میکند با حلوا حلوا گفتن، دهان شنوندگان را شیرین کند. در بی بی سی فارسی که سخنگوی دولت بریتانیا است چنان از وعده های آخوند حسن روحانی تمجید میشود که انگار یارو مسیح مقدس یا امام زمان است که ظهور کرده. هرگونه اعتراض به سوابق سیاه حسن روحانی در سمت ریاست شورای عالی امنیت (وابسته به وزارت اطلاعات) در دوره های قبلی با سانسور شدید بی بی سی فارسی مواجه میشود تا مردم ندادند که آخوند حسن روحانی همان کسی است که پشت پرده مسئول فاجعه کوی دانشگاه تهران و قتلهای زنجیره ای بوده است.

حسن روحانی حداکثر یکسال فرصت دارد تا به وعده های درون مرزی و برون مرزی خود عمل کند. او علناً وعده داده است که اولین اقدامهایش در پست ریاست جمهوری عبارتند خواهند بود از: نجات دریاچه اورمیه، آزاد کردن آموزش زبانهای مادری ملل غیرفارس، رفع تبعیضهای قومی، حل بحران اقتصادی و پایان دادن به غائله اتمی ایران. اگر آخوند حسن روحانی به این وعده های واضح و آشکار در طی یکسال عمل ننماید، بدان معنی خواهد بود که علناً دروغ گفته و خود بخود مشروعیت ریاست جمهوری او ابطال خواهد شد. آخوند حسن روحانی اگر تا یکسال به این وعده ها عمل ننماید، خود بخود از پست ریاست جمهوری خلع خواهد شد زیرا با اتکا به این وعده های جعلی توانست رأی بیاورد. آخوند حسن روحانی فقط یک کارت بازی در دست دارد و این کارت سرنوشت رژیم آخوندی را تعیین خواهد کرد، یا برد یا باخت. وعده های تو خالی حسن روحانی تنها کارت بازی رژیم آخوندی است. اگر حسن روحانی به وعده هایش عمل کند، کارت او برنده و اگر نتواند به وعده هایش عمل کند، کارت او بازنده است و با حلوا حلوا گفتن نه دهان شیرین میشود و نه اسب پادشاه صحبت کردن یاد میگیرد.

همه میدانیم که آخوند حسن روحانی در نظام فاسد شوونیستی حاکم بر ایران، قادر به انجام هیچگونه اصلاحاتی نیست و اگر نتواند به وعده های درون مرزی و برون مرزی واضحی که داده عمل کند، با اعتراض و قیام میلیونی مردم معترض داخل کشور و تحریمهای اقتصادی بیشتر خارج کشور مواجه خواهد شد. ملل غیرفارس اسیر در ایران از هم اکنون باید آماده تجزیه ایران و استقلال باشند زیرا میدانیم که نه آن راهزن میتواند به اسب پادشاه صحبت کردن یاد دهد و نه آخوند حسن روحانی قادر است به وعده های دروغین دموکراتیکش عمل کند. بزودی با رسوا شدن وعده های دروغین آخوند حسن روحانی، رژیم پوسیده آخوندی هم از درون مرز و هم از برون مرز محاصره خواهد شد و اندک پان فارس مزدور رژیم قادر نخواهد بود تا در برابر خشم آتشفشان ملل غیرفارس اسیر ایران قد علم کند.

آقای حسن روحانی مردم منتظر هستند تا به وعده هایت در اسرع وقت عمل کنی. (شاید هم مایل باشی به اسب پادشاه صحبت کردن یاد دهی!!!). اگر به وعده هایت عمل نکنی، به زباله دان تاریخ پرتاب خواهی شد، به همان زباله دان تاریخی که شاه آدمکش پرتاب شد و ما اطمئنان داریم که قادر به انجام وعده هایت نخواهی بود، پس آماده باش تا در صخحه زباله دانی تاریخ گنجانده شوی.

آراز ایلخچی
۱۰/۰۸/۲۰۱۳


No comments:

Post a Comment