Sunday, May 11, 2014

تلاش رسانه های ایران جهت توجیه عمل فاشیستی روزنامه جام جم


بهترین دفاع، حمله است!

به دنبال اقدام فاشیستی روزنامه جام جم ایران در حذف نام “آزربایجان” از روی پیراهن تیم اتلتیکو مادرید در مسابقات جان قهرمانی اورپا و اعتراض گسترده آزربایجانیان در شبکه های مجازی، سایتهای بی بی سی و العربیه نیز اقدام به انعکاس این خبر کردند.

BBC News
The main logo emblazoned on the chests of Atletico Madrid football players - Azerbaijan Land of Fire - has been edited out of photos published by an Iranian newspaper, it seems.

english.alarabiya.net
Saturday, 10 May 2014
 Atletico Madrid players and fans were in for a surprise after it was revealed that an Iranian newspaper edited out a logo emblazoned on the Spanish team’s shirt in a picture printed this week.
 ______________________

بعد از این اطلاع رسانی، رسانه های ایران طبق روال گذشته اقدام ماله کشی این اتفاق به نفع کشور خود کرده و در این راستا سایت
با درج مطلبی با عنوان
اقدام راسیستی روزنامه جام جم را در حذف نام آزربایجان، یک رویه ثابت در روزنامه های ایران دانست که تبلیغات تجاری همواره از روی پیراهن‌ تیم‌های ورزشی حذف می‌شوند 
 و جنجال بر سر این موضوع را کار ایادی استکباری و آمریکا و نتانیاهو و بدخواهان و اختلاف افکنان و ... دانسته است و مردم به چنگ زدن به ریسمان پان ایرانیزم دعوت کرده است.
ولی مشخص نیست که چرا رسانه های ایران نام "آزربایجان" به خاطر تبلیغ تجاری! حذف میکنند ولی تبلیغات اسپانسر تیم رئال مادرید رو که شرکت
bwin
هست رو هم به راحتی چاپ و پخش میکنند!
جهت اطلاع، این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای قماربازی و کازینو است!
و یا یک نمونه دیگر
 

در ضمن اسم آزربایجان اسم کالا نیست. اگر با این حساب باشد چرا در مسابقات فوتبال و کشتی و وزنه برداری نام ابوالفضل را بزرگ روی لباسهایشان چاپ کرده و همه جا پخش میکنند!
!!!!!!!
 

 پرواضح است که ایران تحمل نام "آزربایجان" را ندارد و مقامات ایرانی اجازه توسعه در هویت خود به یک جامعه قوی (آزربایجانیان) را نمی دهند“ و این عمل نیز تنها بخاطر انگیزه های سیاسی و فاشیستی رسانه های ایران بوده است.

حنای شما دیگر برای ما رنگی ندارد .
دست شما دیگر برای ما رو شده است !
و این کارها ماهیت فاشیستی شما را آشکارتر می کند .
باشید تا صبح دولتتان بدمد ...

 

No comments:

Post a Comment